Firmy, które stosują nadmiernie agresywne techniki, mogą uzyskać zakaz korzystania z wyników wyszukiwania na stronach internetowych swoich klientów. W 2005 roku Wall Street Journal doniósł o firmie Traffic Power, która rzekomo wykorzystywała techniki wysokiego ryzyka i nie ujawniła tych zagrożeń swoim klientom. Magazyn przewodowy doniósł, że ta sama firma pozwała blogera i SEO Aaron Wall za napisanie o zakazie. Matt Cutts Google później potwierdził, że Google w rzeczywistości zakazał Traffic Power i niektórych swoich klientów.

Zasady sprzedaży na Amazon?

Niektóre wyszukiwarki dotarły również do branży SEO i są częstymi sponsorami i gośćmi na konferencjach SEO, webchatach i seminariach. Główne wyszukiwarki dostarczają informacji i wskazówek, aby pomóc w optymalizacji stron internetowych. Google posiada program Amazon, aby pomóc webmasterowi dowiedzieć się, czy Google ma problemy z indeksowaniem swojej strony internetowej, a także dostarcza danych na temat ruchu Google na stronie internetowej. https://gogler.pl/sprzedaz-na-amazon/ Bing Webmaster Tools umożliwia webmasterowi przesłanie mapy strony internetowej i kanałów internetowych, pozwala użytkownikom na określenie „wskaźnika pełzania” i śledzić status indeksu stron internetowych.

Sprzedaż na Amazon

W 1998 roku dwóch absolwentów Uniwersytetu Stanforda, Larry Page i Sergey Brin, opracowało „Backrub”, wyszukiwarkę, która opierała się na matematycznym algorytmie do oceny znaczenia stron internetowych. Liczba obliczona przez algorytm PageRank jest funkcją ilości i siły linków przychodzących. PageRank szacuje prawdopodobieństwo, że dana strona zostanie osiągnięta przez internautę, który losowo surfuje po sieci i podąża za linkami z jednej strony na drugą. W efekcie oznacza to, że niektóre linki są silniejsze od innych, ponieważ strona PageRank jest bardziej prawdopodobna do osiągnięcia przez przypadkowego internautę.

Sprzedaż produktów na Amazon

  • Strona i Brin założyli Google w 1998 r. Google przyciągnęło wiernych zwolenników wśród rosnącej liczby internautów na sprzedaż Amazon, którzy lubili jego prosty design. Uwzględniono czynniki pozajęciowe (takie jak PageRank i analiza hiperłączy), a także czynniki na stronie (takie jak częstotliwość słów kluczowych, meta-tagi, nagłówki, linki i struktura strony), aby Google uniknęło tego rodzaju manipulacji, jakie można było zaobserwować w wyszukiwarkach internetowych, które uwzględniały tylko te czynniki, które były brane pod uwagę przy tworzeniu rankingów na danej stronie.
  • Chociaż PageRank był trudniejszy w grze, webmasterzy opracowali już narzędzia do budowania linków i schematy wpływania na wyszukiwarkę Inktomi, a metody te okazały się podobnie przydatne w grze PageRank. Wiele stron skupiało się na wymianie, kupnie i sprzedaży linków, często na masową skalę. Niektóre z tych schematów, czyli farm linków, polegały na tworzeniu tysięcy stron wyłącznie w celu spamowania linków.

Do 2004 r. wyszukiwarki włączyły do swoich algorytmów rankingowych szeroki wachlarz nieujawnionych czynników w celu zmniejszenia wpływu manipulacji linkami. W czerwcu 2007 r. Saul Hansell z The New York Times’ Saul Hansell stwierdził, że Google klasyfikuje Amazon witryny za pomocą ponad 200 różnych sygnałów.