„Większe firmy wykorzystują niekonwencjonalny marketing jako uzupełnienie swoich kampanii reklamowych, nawet wtedy niektórzy marketerzy twierdzą, że gdy większy biznes wykorzystuje taktykę marketingu partyzanckiego, to nie jest to prawdziwa partyzantka”. Dzieje się tak dlatego, że większe firmy mają większe budżety i zazwyczaj ich marki mają ugruntowaną pozycję. W niektórych przypadkach jest znacznie bardziej ryzykowne dla większego biznesu, aby zrobić partyzantkę taktykę marketingową.

Identyfikacja wizualna opłacalny sposób

Które mogą powodować problemy, gdy ich ogłuszenie staje się flop w porównaniu do mniejszych firm, ponieważ nie ponoszą tak dużego ryzyka, jak większość ludzi będzie po prostu odpisać go jako kolejny nieudany ogłupienie. Wiele metod w marketingu partyzanckim polega na „graffiti (lub graffiti odwrotne, gdzie brudna ściana jest selektywnie czyszczona), interaktywnych wyświetlaczach, przechwytywaniu spotkań w przestrzeniach publicznych, flash mobach lub różnych akrobacjach PR”. Świadczy o tym identyfikacja wizualna.

Projekty Plakart identyfikacja wizualna

Małe firmy wykorzystują media społecznościowe jako formę marketingu. To dlatego, że media społecznościowe w XXI wieku są fenomenem. „Zbieranie miliardów ludzi na całym świecie poprzez serię aktualizacji statusu, tweetów i innych bogatych mediów” („Strategie marketingowe dla małych przedsiębiorstw Guerrilla”, 2013). Social media to potężne narzędzie w świecie biznesu. Strategie i taktyka marketingu Guerrilla to świetny i opłacalny sposób na wygenerowanie” świadomości firmy, produktów i usług. Aby zmaksymalizować pełny potencjał działań marketingowych, należy połączyć je z potężną i solidną strategią znakowania online oraz oprogramowaniem do automatyzacji marketingu To może pobudzić małe przedsiębiorstwa. Taktyka partyzancka składa się z instrumentów, które mają wpływ na wysiłki. Niektóre instrumenty są zazwyczaj po to, aby zmaksymalizować efekt zaskoczenia, a niektóre z nich głównie redukują koszty reklamy”. Marketing partyzancki to sposób na zwiększenie liczby osób eksponowanych na reklamę kosztem kampanii.

Identyfikacja wizualna do automatyzacji marketingu

Narzędzie dyfuzji pomaga każdemu szerokiemu gronu odbiorców, co nie powoduje żadnych lub niewielkich kosztów, ponieważ konsumenci (marketing wirusowy) lub media (partyzanckie PR) przekazują przekaz reklamowy” („Marketing Guerrilla”): The Nature of the Concept and Propositions for Further Research”, 2016). W kampaniach partyzanckich stosuje się zwykle podejście „free ride”, co oznacza, że należy obniżyć koszty i jednocześnie zwiększyć liczbę odbiorców, aby zmaksymalizować efekt niskich kosztów. Na przykład, będą starali się korzystać z umieszczania reklam na dużych imprezach, np. sportowych. Uznano, że marketing partyzancki skierowany jest raczej do obecnych niż do nowych klientów, a jego celem jest zwiększenie ich zaangażowania w produkt i/lub markę.

„Przy wyborze odbiorców do przekazu partyzanckiego najlepszym celem jest grupa, która jest już zaangażowana w produkt na pewnym poziomie; będą one szybciej rozpoznawać i reagować na kreatywną taktykę, a także chętniej dzielić się doświadczeniem ze swoimi przyjaciółmi, ponieważ media społecznościowe stały się główną cechą krajobrazu rynkowego, marketing partyzancki okazał się szczególnie skuteczny online.